استاندار کردستان قهرمانی والیبال دانش آموزان ایران را تبریک گفت

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 10:28
استاندار کردستان قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی به مربیگری ۲ مربی کردستانی را تبریک گفت.

در پیام اسماعیل زارعی کوشا آمده است: ‌

اینجانب با مسرت فراوان قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزان ایران در مسابقات قهرمانی جهان را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و مردم شریف و ورزش دوست استان کردستان تبریک عرض می‌نمایم.

این دستاورد بزرگ با هدایت ۲ نفر از مربیان افتخارآفرین کردستانی، آقایان حامد مرادی و فردین کلوندی صورت گرفت که نشان از توانمندی مربیان شایسته کردستانی در آوردگاه‌های جهانی دارد.

برای همه ورزشکاران عزیز آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران که فردین کلوندی و حامد مرادی ۲ مربی کردستانی را در کادر فنی خود دارد با شکست تیم آلمان عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.

با هدایت مربیان کردستانی؛ تیم والیبال دانش آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش آموزی ایران با مربیان کردستانی و شکست آلمان به مقام قهرمانی جهان در صربستان دست یافت تا با هفت برد متوالی بر روی سکو نخست دنیا قرار گیرند.

 مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان که با حضور ۲۹ تیم در شهر بلگراد صربستان آغاز شده بود، با قهرمانی تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران به پایان رسید.

تیم والیبال دانش آموزی ایران که با هدایت صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشورمان و کمک مربیان کردستانی فردین کلوندی و حامد مرادی در این رقابت‌ها شرکت کرده است، در دیدار نهایی به مصاف آلمان رفت و با شکست سه بر صفر حریف قهرمان جهان شد.

والیبالیست‌های دانش آموز ایران با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ آلمان را شکست دادند تا نماینده قاره اروپا به مقام نایب قهرمانی اکتفا کند.

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با هفت برد متوالی مقابل اوگاندا، آلمان (دوبازی)، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین‌تایپه به کار خود در بلگراد پایان داد و قهرمان جهان شد.

این تیم با حمایت فدراسیون والیبال و با ترکیبی از بازیکنان زیر ۱۷ سال و نوجوانان راهی صربستان شده بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.