امسال ۲۲۰۰ معلم با آزمون استخدامی در گلستان جذب می‌شوند

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 13:54
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از رشد ۹۰ درصدی جذب معلم در استان گلستان خبر داد و گفت: امسال ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در آموزش و پرورش گلستان جذب می‌شوند.

سیدرضا نظری ظهر دوشنبه دهم اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: استان گلستان ۴۲۰ هزار دانش‌آموز دارد و بیش از ۲۴ هزار فرهنگی در گلستان به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شرایط انتخاب معلم نمونه امسال تغییرات ویژه‌ای داشته و معلمان نمونه با دادن آزمون‌های تخصصی روش تدریس انتخاب شده‌اند، گفت: چهار نفر از معلمان گلستانی به مرحله کشوری راه یافته و دو معلم نمونه کشوری از استان گلستان انتخاب شدند که نشان از همت بلند و توانمندی معلمان استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: نرگس سادات سجادی آموزگار مدارس استثنایی آزادشهر و مرجان ارازیان مربی سلامت مراوه تپه دو معلم نمونه کشوری انتخاب شده  از استان گلستان هستند.

نظری از افزایش پنج برابری مصوبات آموزش و پرورش گلستان خبر داد و افزود: در سفر اول ریاست جمهوری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان مصوبه داشتیم و در سفر دوم این مبلغ به هزار میلیارد تومان افزایش داشت که از این اعتبار در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بهره خواهیم گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۶۲ درصد مصوبات سفر اول محقق شده است، گفت: سهم جذب معلم استان گلستان در سال‌های پیشین ۸۰۰ تا ۸۵۰ نفر بود ولی سال ۱۴۰۲ تعداد جذب معلمان در استان گلستان به ۱۳۰۰ نفر افزایش یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از رشد ۹۰ درصدی جذب معلم در استان گلستان خبر داد و افزود: امسال ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در آموزش و پرورش گلستان جذب می‌شوند و جذب معلمان به صورت رسمی است.

وی با توجه به رتبه بالا کسب شده توسط معلمان گلستانی در آزمون آموزش و پروررش معلمان گلستانی را جز با سوادترین و باهوش‌ترین معلمان در سطح کشور برشمرد و تصریح کرد: با نگاه ویژه رئیس جمهور ۳۰ میلیارد تومان برای نوسازی اردوگاه اختصاص یافته تا همه دانش‌آموزان ایران از آن  استفاده کنند.

نظری از افزایش پنج برابری سرانه غذایی مدارس خبر داد و افزود: استان گلستان در توزیع شیر رایگان در کشور رتبه اول را دارد و ۲۲۰ هزار نفر از دانش‌آموزان دوره ابتدایی شیر رایگان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.