برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد

سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 13:30
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.
برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد

به گزارش شمال نیوز، علی بابایی کارنامی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه 1403 در آیین تکریم و معارفه استاندار جدید مازندران، در ارتباط با اینکه آیا برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگی شده است یا خیر، گفت: در این زمینه هماهنگی صورت نگرفت ولی شب گذشته جلسه‌ای در این زمینه داشتیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: حین بررسی و انتخاب استاندار جدید مازندران دوست داشتیم معدل حضور استاندار مازندران به نرم واقعی خود برسد ولی باید دولت کشور را اداره کند ما هم در حوزه نظارت تکلیف داریم.

بابایی کارنامی با اشاره به اینکه شب گذشته جلسه‌ای با یوسف نوری استاندار جدید مازندران داشتیم که خدمات خوبی در حوزه آموزش و پرورش داشته است، اضافه کرد: از خدمات حسینی‌پور استان مازندران تشکر می‌کنیم که به بحث‌های مهم استان از جمله جنگل، اقتصاد دریاپایه، ساخت‌و ساز غيرمجاز و سایر توجه کردند.

وی ادامه داد: در کنار این مسائل توجه به بحث گردشگری، دریا، تغییر کاربری، نرخ بیکاری و نخبگان مهم است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه نخبگان مازندران، تصریح کرد: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.

بابایی کارنامی به وجود مشکلات زیرساختی در مازندران اشاره کرد و گفت: تنش‌های آبی ازجمله مسائل کشاورزان است که در این خسارت‌های زیادی دادند که دولت جبران نکرد، بیش از ۴۰۰ هکتار زیر کشت نرفت و جیب کشاورز خالی بود.

وی با نگرانی از واردات بی‌رویه، خاطرنشان کرد: این موضوع باید جبران شود که می‌توان بخشی از مطالبات را به دولت انتقال داد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه منطقه آزاد تصویب شد اما نتایج مهم است که باید اثرش را در سفره مردم دید، تصریح کرد: استاندار مازندران باید اختیار کامل داشته باشد؛ به این دلیل که مقررات استان با سایر استان‌ها متفاوت است.

بابایی کارنامی با تاکید بر اینکه نمایندگان مازندران در کنار دولت‌مردان بودند و هستند، خاطرنشان کرد: اعتبارات استانی که خدمات ملی ارائه دهد نباید استانی باشد؛ توجه به همه مسائل قطار توسعه‌یافتگی مازندران را به ریل توسعه برمی‌گرداند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شنیدیم در سفر رئیس‌جمهور به سمنان بحث سد فینسک مطرح شده است، اظهار کرد: همین الان هم سد شهید رجایی با کسری ۶۰ درصدی آب مواجه است و با این وضع آب کشاورزی که هیچ نمی‌توانیم آب شرب را تحویل مردم دهیم و باید این سد توقف شود؛ چراکه حریم آبی در مازندران خط قرمز ما است.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.