جایگاه ملوان باید از این هم بهتر شود؛/ میلاد باقری: قرارداد تارتار را تمدید کنید

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 17:00
مدافع ملوان می‌گوید این تیم به دنبال قهرمانی در جام حذفی و کسب رتبه بهتر در لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد باقری در فصل جاری یکی از مهره‌های اصلی ملوان در خط دفاعی بوده و عملکرد خوبی از خود نشان داده است. او در خصوص تساوی ملوان برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: در ابتدا از هواداران تشکر می‌کنم که در این بازی هم مثل سایر مسابقات کنارمان بودند و از ما حمایت کردند. بازی خوبی بود و ما در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم و به حریف فشار آوردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه گل نشد.

او ادامه داد: من هم در این بازی یک موقعیت خراب کردم اما امیدوارم در بازی بعد جبران کنم و دل‌ هواداران را شاد کنم. تیم حریف عقب نشسته بود و حرفی برای گفتن نداشت و تنها روی یک غافلگیری موفق به گلزنی شدند. به هر حال این بازی گذشت و غصه‌اش را هم خوردیم؛ حالا باید تمام تمرکزمان روی بازی بعد بگذاریم. همه بازی‌ها برایمان حکم فینال را دارد.

باقری درباره نتایج خوب ملوان در این فصل عنوان کرد: زمانی که این تیم بسته شد، هیچکس فکرش را نمی‌کرد که چنین تیمی بتواند مقابل تیم‌های مدعی بایستد اما ملوان همیشه نشان داده که تیم بزرگی است و ما هم همه جوره تلاش کردیم که نکات مدنظر کادرفنی را اجرا کنیم‌. ما در نیم فصل اول موفق شدیم مقابل تیم‌های بزرگی مثل سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور بایستیم. تیم جوان و باانگیزه‌ای داریم و معتقدم باید روز به روز بهتر از این شویم، چون بچه‌های ما پتانسیل این را دارند.

1949324

وی افزود: در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، البته در مقاطعی هم شانس با یک تیم یار نبوده است؛ اول فصل فشار زیادی روی تیم بود و بالا و پایین‌های زیادی هم برایمان داشت اما خدا را شکر سالم هستیم و همچنان تلاش می‌کنیم. در حال حاضر آرزویم این است که ۲-۳ بازی آینده را با برد پشت سر بگذاریم و سهمیه آسیا را با این کادر و بازیکنان باغیرت‌ و هواداران عزیزمان به دست بیاوریم تا شگفتی سازی را تکمیل کنیم. فکر می‌کنم واقعا حق‌مان‌ است.

مدافع ملوان در خصوص چهار بازی باقی‌مانده این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: من امسال هیچ تیم ضعیفی ندیده‌ام و حتی رقابت در انتهای جدول هم سخت است. تمام تیم‌هایی که برابر آنها بازی کرده‌ایم، تیم‌های خوبی بودند و این چهار بازی آینده هم حکم فینال را دارند. باید امتیازات را به بهترین شکل را جمع کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم و پاسخ اعتمادی را که آقای تارتار به تک تک بچه‌ها می‌کنند، بدهیم. من معتقدم باید جایگاهمان از این بهتر هم بشود.

بازیکن ملوان با تمجید از مهدی تارتار افزود: امسال کادرمان، آقای تارتار، آقای نوری، آقای محمد و... خیلی برای تیم تلاش کردند و زحمت کشیدند تا این جایگاه به دست بیاید. کسب این رتبه آسان و شانسی نبوده و حاصل تلاش بچه‌ها، کادر و مدیریت بوده است. امیدوارم قرارداد آقای تارتار تمدید شود و فصل آینده هم در ملوان حضور داشته باشند تا روند رو به رشد تیم ادامه پیدا کند.

2009486

او درباره هدف ملوان در جام حذفی عنوان کرد: ملوان، هواداران و مردم انزلی به جام حذفی نگاه ویژه‌ای داشتند و هر سال هم این را نشان داده‌اند. امسال هم تلاش می‌کنیم همه بازی‌ها را ببریم و ان‌شاءالله در بازی با سپاهان هم با قدرت وارد مسابقه می‌شویم تا دل هواداران را شاد کنیم. تمام تلاش‌مان این است که قهرمانی را به دست بیاوریم‌.

باقری سپس به تمجید از هواداران ملوان پرداخت و گفت: پدر من انزلی‌چی بوده و خون و رگ من انزلی‌چی است. خودم در تیم‌های زیادی بازی کردم اما باید بگویم هواداران ملوان واقعا بی‌نظیر هستند. آنها هر بازی که کنار ما بودند و هیچوقت اجازه ندادند که ما احساس تنهایی کنیم. تک تک بازیکنان تیم با دل و جان برای ملوان بازی می‌کنند تا دل هواداران را شاد کنیم.

این بازیکن که در نیم فصل از سپاهان پیشنهاد داشت، در این باره توضیح داد: چهار هفته قبل از پایان مسابقات نیم فصل اول از باشگاه سپاهان با من تماس گرفتند و پیشنهاد دادند اما من اعلام کردم که با باشگاه ملوان قرارداد دارم و باید با باشگاه صحبت کنند. پس از آن، در چهار بازی باقی‌مانده هم بهترین عملکرد را داشتم و سپاهان هم به باشگاه نامه زد. من در این باره یک‌بار با آقای تارتار صحبت کردم و بعد از آن هیچ پیگیری نکردم و به قراردادم پایبند بودم و باشگاه هم تصمیم گرفت من در ملوان بمانم. در حال حاضر هم خوشحالم در خدمت این تیم هستم و برای این تیم می‌جنگم.

باقری در پایان گفت: باید از مهندس فهمیده تشکر که تک و تنها این را از نظر مالی ساپورت می‌کند. از هواداران هم تشکر می‌کنم که به تیم انرژی مثبت می‌دهند و از بچه‌ها و آقای مهدی تارتار و کادر ایشان هم خیلی ممنونم و امیدوارم بتوانیم با کسب رتبه مدنظر کادر، جواب اعتمادشان را بدهیم و دل مردم انزلی را شاد کنیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.