۱۰ مصدوم بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 08:33
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: ۲ خودرو سواری در جاده گالیکش به بجنورد تصادف کردند و نجاتگران گلستان و خراسان شمالی با مشارکت عوامل اورژانس این ۲ استان به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

 قاسم غریب آبادی شامگاه جمعه ۱۴ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۶ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ۲ خودرو سواری پراید و سوزوکی ویتارا در جاده گالیکش به بجنورد، بین پل‌های ۷ و ۸ جنگل گلستان تصادف کردند و براثر آن ۱۰ نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: مرکز ۱۱۲ هلال احمر استان یک تیم از پایگاه تنگراه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در امدادرسانی به این حادثه تیم های عملیاتی هلال احمر گلستان، پایگاه دشت خراسان شمالی و عوامل اورژانس این دو استان مشارکت داشتند.

غریب آبادی خاطرنشان کرد: نجاتگران گلستان پس از انجام اقدامات اولیه سه نفر از مصدومان را به بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله انتقال دادند، ۲ مصدوم توسط نجاتگران خراسان شمالی و پنج مصدوم هم توسط اورژانس گلستان و خراسان شمالی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.