(ویدیو) بارندگی شدید و سیل؛ پس از دبی این بار نوبت ارمنستان

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 14:22
سرویس امداد و نجات وزارت کشور جمهوری ارمنستان با اعلام خبر مربوط به وقوع سیل در آن کشور افزوده است:"مرکز مدیریت بحران کشور گزارش‌هایی مبنی بر ۲۶۷ حادثه رخ داده در فاصله روز‌های جمعه تا یکشنبه را دریافت کرده است.

فرارو- سیل و ریزش در برخی مناطق ایروان به دلیل بارندگی شدید در روز‌های اخیر رخ داده است.

به گزارش فرارو به نقل از نیوز دات‌ای ام، به طور خاص وقوع سیل و ریزش در حریم ساختمان‌ها و سازه‌ها و ادارات در نواخی نورک ماراش، اربونی، داوتاشن و شنگاویت از مناطق دوازده گانه ایروان گزارش شده اند. هم چنین، گزارش‌هایی مبنی بر گیر کردن خودرو‌ها در آب دریافت شده است".

۲۰ واحد امداد و نجات آتش نشانی ایروان و واحد‌های نجات منطقه ای، ۵ واحد رزمی مرکز انجام عملیات امداد و نجات ویژه در عملیات رسیدگی به وضعیت ناشی از بارندگی شدید شرکت داشته اند. بر اساس اطلاعات اولیه بر اثر جاری شدن سیل، قربانی و تلفات جانی در پی نداشته است. عملیات امدادرسانی در ایروان ادامه دارد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.