گزینه جدید برای ریاست آکادمی استقلال

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 17:14
سرمربی سابق صباباتری یکی از گزینه های اصلی هدایت آکادمی استقلال محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته بحث‌های مختلفی درباره انتخاب رییس جدید برای آکادمی باشگاه استقلال مطرح شده است. در این بین نام‌هایی به میان آمده و حالا گفته می‌شود یک گزینه جدید هم به گزینه ها اضافه شده است.

محمدحسین ضیایی سرمربی سابق صباباتری که در سال های اولیه لیگ برتر او را زیاد روی نیمکت دیده بودیم، یکی از گزینه‌های اصلی ریاست آکادمی باشگاه استقلال محسوب می‌شود.

ضیایی که در دوران حضور در صبا روابط خوبی با احمد شهریاری مدیرعامل وقت این باشگاه داشت، در چند مقطع سرمربیگری این تیم را پذیرفت و با توجه به روابط خوبی که همچنان با شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در امور استقلال دارد، احتمال حضورش در این باشگاه وجود دارد.

ضیایی در دوران بازی خود هم مدت کوتاهی در استقلال بازی کرده و حالا باید دید آیا انتخاب او به عنوان رییس آکادمی باشگاه نهایی می‌شود یا خیر.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.