وکیلی: مربی یونانی برای تغییر به تیم ملی بکستبال بانوان آمده/ می‌خواهیم در کاپ آسیا نتیجه بگیریم

شنبه 20 خرداد 1402 - 05:45
عضو تیم ملی بسکتبال زنان گفت: مربی یونانی برای تغییر به تیم ملی آمده است.

دلارام وکیلی عضو تیم ملی بسکتبال زنان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص آخرین روند اردوهای آماده سازی تیم‌ملی زیر نظر «النی کاپوجیانی» سرمربی یونانی تیم ملی اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را شروع کردیم. تقریبا تمرینات پرفشار هستند ولی همه بازیکنان سرحال و با انگیزه ادامه می‌دهند. امیدوارم در مسابقات کاپ آسیا دیویژن B نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی با اشاره به مسابقات پیش‌رو گفت: مسابقات کاپ آسیا را در پیش رو داریم که تلاش می‌کنیم نمایش خوبی در این رویداد بین‌المللی داشته باشیم. کشورهایی مانند تایلند، چین تایپه، قزاقستان، قرقیزستان، هند و چند کشور دیگر در این رقابت‌ها حضور  خواهند داشت. رقابت‌های کاپ آسیا 23 مرداد به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد. 

وکیلی در واکنش به جذب مربی خارجی برای تیم‌ملی زنان گفت: «النی کاپوجیانی» به تازگی به تیم ملی کشورمان اضافه شدند، آمدند که تغییرات ایجاد کنند.  کاپوجیان شناخت خوبی از ما دارند چون در جریان مسابقات غرب آسیا با تیم ما آشنا شدند و حتی در صحبت‌هایشان گفتند که تیم ایران پتانسیل خوبی دارد.

عضو تیم ملی بسکتبال در پایان تاکید کرد: اردوها دیگر مانند گذشته نخواهد بود که تعطیل شود قرار است این تمرینات به صورت مستمر ادامه داشته باشد و حالا شاید در بین اردوها یک روز هم برای بازیکنان استراحت در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.