انگلیس ارسال سلاح به تل‌آویو را ادامه می‌دهد 

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 15:24
وزیر خارجه انگلیس امروز (پنجشنبه) بر تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس با تاکید بر اینکه کشورش صادرات سلاح به رژیم صهیونیسی را ادامه خواهد داد، گفت، تفاوت اساسی میان کشورش و ایالات متحده آمریکا درباره قراردادهای سلاح با این رژیم وجود دارد.

«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا به تازگی در مصاحبه‌ای ضمن اعتراف به اینکه رژیم صهیونیستی از بمب‌های ساخت آمریکا برای کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه استفاده کرده، مدعی شد که این رژیم هنوز در رفح از خط قرمز که همان ورود به مناطق پرجمعیت است، عبور نکرده است.

بایدن تاکید کرد، در صورتی که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور حمله گسترده به شهر رفح را صادر کند، آمریکا ارسال برخی محموله‌های تسلیحاتی خود به اراضی اشغالی را متوقف خواهد کرد.

بنا بر اعلام الجزیره، وزیر خارجه انگلیس در ادامه سخنانش تاکید کرد که کشورش اتخاذ اقدامات ویژه مجوزهای فروش سلاح به رژیم صهیونیستی را ادامه خواهد داد.

از زمان آغاز جنگ غزه، ارتش رژیم صهیونیستی تحت حمایت کامل نظامی و سیاسی آمریکا مرتکب کشتارهای گسترده‌ای شده است که اگر حمایت‌های واشنگتن و برخی کشورهای غربی نبود، این رژیم هرگز نمی‌توانست نسل‌کشی و تجاوزات علیه مردم بی‌دفاع غزه را بعد از گذشت چندین ماه همچنان ادامه دهد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.