پابند الکترونیکی در بازدارندگی مؤثر است

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 15:13
رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا بیان اینکه در جهت سلب تحرک مجرمان پابند الکترونیکی کار پیشگیرانه دارد، گفت: پابند الکترونیکی در بازدارندگی موثر است و باعث کاهش سرقت نیز می‌شود.

سردار محمدعلی نوری‌نژاد امروز، ۱۸ اردیبهشت‌ماه در جمع فرماندهان و روسای پلیس‌های تخصصی استان فارس در شیراز با تصریح اینکه حفظ صحنه جرم و کشف آن یکی از موثرترین موارد در کشف وقوع است، گفت: در وقوع سرقت‌ها معتادان نقش زیادی دارند که پلیس باید همانند گذشته آنان را جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی کنند.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین عامل برای موفقیت در ماموریت‌ها، اشراف اطلاعاتی است، افزود: امیدوارم وقوع سرقت سیر نزولی طی کند ولی در صورت وقوع پدیده نابهنجار سرقت، ما باید با قاطعیت در صحنه حاضر شویم و نسبت به دستگیری فرد مجرم سریعا اقدام کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با تأکید بر اینکه باید در زمینه مبارزه با سرقت از ظرفیت دیگر سازمان‌ها نیز استفاده کنیم، تصریح کرد: روند رو به رشد کشفیات در کل کشور محسوس است که جای تقدیر دارد.

نوری‌نژاد در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از حضور مقتدرانه کارکنان فراجا در ماموریت‌های مختلف، بیان کرد: امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه به وجود می‌آید و زمانی محقق می‌شود که رضایت کامل شهروندان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام  

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.