رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 20:26
هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت هفته‌های باقی مانده لیگ برتر انگلیس را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به دلیل اینکه مشخص شد هری مگوایر بازی‌های باقیمانده لیگ برتر را از دست می‌دهد، با خبر تلخی مواجه شده است.

این مدافع انگلیسی آخرین مدافع میانی باقی مانده در اختیار اریک تن هاخ در هفته‌های اخیر بود و در کنار کاسمیرو نقش مدافع میانی را اجرا می‌کردند.

با این حال، او در تمرینات پیش از جدال با کریستال پالاس دچار مصدومیت عضلانی شد که انتظار می رود او تا سه هفته از میادین دور بماند. باشگاه منچستریونایتد این خبر را تایید کرده است.

2018565

به این ترتیب او سه بازی آخر لیگ را از دست می‌دهد و شاید برای فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی در 25 می در دسترس باشد. همچنین احتمال این وجود دارد که او به مسابقات یورو برسد و بدون مشکل انگلیس را همراهی کند.

در این میان خبر خوشحال کننده برای اریک تن هاخ این است که جانی اِونز به تمرینات یونایتد بازگشته و می‌تواند جای مگوایر را مقابل پالاس بگیرد.

منچستریونایتد فرداشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف کریستال پالاس برود و پس از آن به مصاف آرسنال، نیوکسل و برایتون خواهد رفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.