جواد نکونام: تعویض های ریسکی انجام دادیم

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 23:29
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی ارزشمندی که تیمش برابر ذوب آهن کسب کرد، گفت: تعویض های ریسکی انجام دادیم و توانستیم به سه امتیاز مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

جواد نکونام در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: می دانستیم بازی سختی است و اگر غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز خواهد شد. یک توپ کاملا ساده را تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و بازی برایمان سخت شد. اما زود شکل تیم را درست کردیم و به گل رسیدیم. باید بازی را مساوی به رختکن می رفتیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و خدا را شکر توانستیم سه گل بزنیم که یکی از آنها مردود شد.

ادامه دارد...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.