ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر امروز

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 09:35
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز تا ظهر وضعیت جوی و دریایی نسبتا آرام و در بعدازظهر و شب ناپایداری جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

مجتبی حمزه‌نژاد امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) با اعلام این خبر گفت: دریا بعدازظهر با افزایش سرعت باد جنوب غربی، شمال غربی در محدوده سی کیلومتر بر ساعت متلاطم خواهد شد و توصیه می‌شود شناورهای سبک احتیاط‌های لازم را در نظر داشته باشند.

وی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در مناطق غربی و شمالی خلیج‌فارس توصیه می‌شود تردد کشتی‌های تجاری به مقاصد بوشهر و خوزستان با احتیاط انجام شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: آسمان استان صاف تا کمی ابری هوا همراه با غبار محلی، در بعدازظهر و شب در مناطق غربی استان و جزایر غربی با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و احتمال رگبار پراکنده باران در برخی از مناطق استان دور از انتظار نیست.

حمزه نژاد گفت: چهارشنبه تا جمعه این هفته بر شدت باد شمال غربی در مناطق دریایی استان اضافه خواهد شد و با مواج شدن دریا، اختلال در ترددهای دریایی نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از لحاظ دمایی نیز چهارشنبه و پنجشنبه افزایش دمای بیشینه در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.