سورپرایز بزرگ حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 17:41
دروازه‌بان 19 ساله آلومینیوم اراک در ترکیب این تیم مقابل فولاد حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"،  سید مجتبی حسینی که تیمش پنج روز قبل نمایش فراتر از انتظاری مقابل پرسپولیس داشت و توانست با حذف سرخ پوشان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد، امروز در اقدامی جالب توجه تصمیم گرفته به احمد گوهری استراحت بدهد تا محمد خلیفه در یک رقابت حساس لیگ برتری فرصت بازی پیدا کند.

محمد خلیفه که 19 ساله است و توسط مجتبی حسینی به آلومینیوم اضافه شده، در فصل جاری لیگ برتر دو بار مقابل نساجی مازندران و استقلال در دور رفت فرصت بازی به دست آورد که یک کلین‌شیت هم در قائم‌شهر به ثبت رساند و امیدوار است در بازگشت دوباره به ترکیب مثمر ثمر کار کند.

2017038

این دروازه‌بان جوان و بلند قامت این فرصت را به دست آورده تا در رقابت حساس مقابل فولاد خوزستان بدرخشد و در فوتبال ایران خودی نشان بدهد.

آلومینیوم اراک امروز می‌تواند با کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان اختلاف امتیازی خود با تیم‌های ششم و هفتم جدول را کمتر کند و مجتبی حسینی امیدوار است که گلر 19 ساله‌اش نمایش مطمئنی برابر فولاد خوزستان ارائه بدهد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.