ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 08:27
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان معتقد است اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در استان خوزستان این حوزه را یکپارچه می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تدوین و اجرای صحیح طرح ملی آمایش سرزمینی ورزش، اظهارکرد: دو مؤلفه نیازهای ورزش کشور و توزیع عادلانه از شاخصه‌های بارز طرح آمایش سرزمینی محسوب می شود که تحقق این طرح و اجرای دقیق و سالم آن ورزش کشور را به سمت و سوی یکپارچه‌ای می‌برد.

حمید بنی تمیم بیان کرد: طرح آمایش ورزش از نگاه جزیره ای به ورزش می‌کاهد و ساختار ورزش را منسجم‌تر می‌کند و رویای دیرینه ورزش یعنی یکپارچه سازی را محقق می‌کند.

او در ادامه افزود: به عبارتی با اجرای طرح آمایش، پراکندگی ساخت و ساز، پرداختن به غیر ضرورت ها و دخالت های غیر کارشناسی، تصمیمات اشتباه در جانمایی اماکن، ساز و ساخت و موارد فنی در حوزه ورزش تقلیل پیدا می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وضعیت اجرای طرح در استان خوزستان نیز گفت : با تلاش همکارانم در اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و با مشارکت سایر ارگان ها نقطه زنی این طرح پیش رفته است و اطلاعات و داده ها جمع آوری شدند.

وی تصریح کرد: استان خوزستان با تکیه بر طرح ملی آمایش سرزمینی می‌تواند به نقطه مطلوب استفاده از ظرفیت های خود برسد.

سکاندار ورزش و جوانان استان خوزستان در پایان با اشاره به ظرفیت های استان، افزود: سال هاست ظرفیت های فوق العاده استان خوزستان به سبب تصمیمات پراکنده و مسیر نامطلوب هدر رفته است که اجرای این طرح کمک شایانی به یکپارچه سازی ورزش خواهد کرد و علاوه بر استفاده بهینه از سخت افزار ورزش، دستگاه های اجرایی را در یک مسیر واحد قرار خواهد داد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.