صعود خونین تیم‌ملی با برد تاریخی در عشق‌آباد! / فرار سه امتیازی از چمن مصنوعی و بازی خشن ترکمن‌ها

سه شنبه 07 فروردین 1403 - 20:55
با این پیروزی خارج از خانه که برای اولین بار در تاریخ مسابقات دو کشور در عشق آباد رقم خورد، تیم ایران صدرنشینی خود را حفظ کرد و صعود خود به دور سوم مقدماتی جام‌جهانی که گروههای شش تیمی است را قطعی نمود. چمن مصنوعی ترکمن‌ها در این بازی بلای جان یوزها بود

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ترکمنستان را در ورزشگاه کپه‌داغ عشق آباد با یک گل مغلوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی ایران در هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با تک گل مهدی قایدی و برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

این نخستین دیدار تاریخ دو کشور بود که ایران موفق شد در ترکمنستان این تیم را شکست دهد. در دیداری‌های قبلی که به میزبانی ترکمنستان برگزار شده بود، ایران موفق به برتری نشده بود.

با این پیروزی خارج از خانه، تیم ایران صدرنشینی خود را حفظ کرد و صعود خود به دور سوم مقدماتی جام‌جهانی که گروههای شش تیمی است را قطعی نمود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.