دستگیری قاتل ۳۵ ساله در تبریز در کمتر از ۳ساعت

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 21:20
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری قاتل مرد ۳۵ ساله در شهرک باغمیشه در کمتر از ۳ساعت خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان آرا، با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر درگیری منجر به قتل در شهرک باغمیشه، بلافاصله گشت کلانتری باغمیشه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: بررسی موضوع در محل حادثه مشخص شد که یک مرد ۳۵ ساله بر اثر درگیری و جراحات وارده به قتل رسیده که بلافاصله بررسی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی تکمیلی مشخص شد که قاتل که برادر مقتول بوده پس از به قتل رساندن مقتول از محل متواری شده است که با تلاش پلیس  در کمتر از ۳ساعت شناسایی و دستگیر و در بازجویی‌های اولیه قاتل انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کرده است.

کشف ۶ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه نیز از کشف ۲ دستگاه خودروی سواری، و چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری ۲ سارق در این راستا خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد،کلانتری‌های ۱۱و ۱۲و پلیس آگاهی در اجرای این طرح، خودروها و موتورسیکلت‌های مشکوک در منطقه را بررسی و ۲ دستگاه خودرو سواری( پژو ۴۰۵ و روآ) و چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی را شناسایی و کشف و در این راستا نیز دو نفر سارق دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرهنگ فارسی ادامه داد: پس از شناسایی مالکان وسایط نقلیه سرقتی، و احراز هویت آنها، وسایط نقلیه مکشوفه تحویل مالکان مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتور سیکلت و وسایل نقلیه، به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر نیز از دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با قمه کشی و شرارت و تخریب اموال باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود خبر داد.

سرهنگ حسین عبدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر شرارت، قمه کشی و تخریب اموال توسط یکی از اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان که باعث ایجاد رعب و وحشت در محل گردیده و متهم قبل از رسیدن ماموران متواری شده بود. موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه هویت واقعی متهم و مخفیگاه وی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند شرور سابقه دار را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و گردن کشان تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند و در صورت وجود اختلاف با دیگران اختلاف موجود را تنها از طرق قانونی بر طرف کنند و از هر گونه تسویه حساب شخصی خودداری نمایند.

کشف بیش از ۲ تن کود شیمیایی قاچاق در بناب

فرمانده انتظامی بناب هم از کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق گران قیمت به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ رحمان عبدی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیفی مقدار ۲ تن و ۵۰۰کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق گران قیمت به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد، تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.