ماجرای بستن تسمه روی ستون پل میرداماد چه بود؟/ خطر بزرگ خیابان قدیمی تهران را تهدید می‌کند؟

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 14:03
شهردار منطقه ۳ تهران به بیان توضیحاتی پیرامون ستحکام پل میرداماد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در پی انتشار تصویری از سه ستون بتنی پل میرداماد تهران در شبکه‌های اجتماعی که تسمه‌های مهار آن هم پاره شده ، شهردار منطقه ۳ پایتخت گفت: ایمنی همه پل‌های تهران درحوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مرتب رصد می‌شود و ما تردیدی در بحث استحکام این پل نداریم.

حمید جوانی افزود: ترک‌ها بر روی ستون‌های بتی پل میرداماد، مربوط به روکش ستون‌های پل است و خطرآفرین نیستند و در اولین فرصت اصلاح می‌شود.

شهردار منطقه ۳ تهران، علت نصب تسمه روی یکی از ستون‌های این پل را هم مهار موقت قسمتی از روکش‌ها عنوان کرد و گفت: نصب این تسمه‌ها ربطی به استحکام پل ندارد.

حمید جوانی افزود: همکاران ما بحث بازسازی ستون‌های پل را پیگیری کرده‌اند و علت برداشته شدن تسمه‌ها هم این بوده که بتوانیم هرچه سریعتر اصلاحات را انجام دهیم.

شهردار منطقه ۳ تهران گفت: مدتی است که در بحث زیباسازی اقداماتی انجام داده‌ایم و اکنون نیز درحال انجام اصلاحاتی از جمله رنگ‌آمیزی، نورپردازی و برطرف کردن ترک‌های برخی ستون‌های بتنی این پل هستیم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.