رویداد دانشجویی «صندلی تجربه» در کردستان برگزار شد

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 13:56
مدیر اشتغال و تجاری‌سازی جهاددانشگاهی کردستان، گفت: رویداد دانشجویی «صندلی تجربه» با حضور یکی از کارآفرینان برتر استان به منظور آشنایی دانشجویان کردستانی با راه‌های موفقیت امروز، ۱۰ اردیبهشت در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور سنندج برگزار شد.

رضا باقری‌نژاد، در اولین رویداد «صندلی تجربه» که امروز، دوشنبه (۱۰ اردیبهشت9 در دانشگاه پیام نور سنندج برگزار شد، به اهداف برگزاری شتاب‌دهی کسب و کار جوانان اشاره کرد و گفت: جشنواره «ایده‌های برتر» به صورت سالانه در جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود که مشکلاتی در برگزاری جشنواره و ارائه ایده‌های جوانان دیده می‌شد لذا برای رفع این مشکلات امسال یک تغییر  در نحوه برگزاری جشنواره در استان کردستان انجام شد.

وی افزود: در این راستا سازمان اشتغال و تجاری‌سازی جهاددانشگاهی کردستان با حمایت و همکاری معاونت امور جوانان  اداره کل  ورزش و جوانان استان کردستان تلاش می‌شود تا دانشجویان در قالب یک برنامه شتابدهی کسب وکار  سه هفته‌ای فرصت ارائه ایده خود را داشته باشند.

مدیر اشتغال و تجاری‌سازی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به برگزاری رویداد دانشجویی «صندلی تجربه» با حضور محمدزاهد رحمانی، مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی داده‌نگار و دانشجویان استان به عنوان یکی از برنامه‌های این جشنواره ادامه داد: رویداد صندلی تجربه با حضور ۲۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های مختلف استان و دعوت از کارآفرینان استان به منظور آشنایی دانشجویان با کارآفرینان برتر و راهکارهای موفقیت یک ایده برگزار شده است.

باقری‌نژاد ادامه داد: بعد از برگزاری این رویدادها یک تور ترویجی دانشجویی از شرکت خدمات مهندسی داده‌نگار در پارک علم وفناوری کردستان با حضور دانشجویان شرکت‌کننده در این رویدادها برگزار خواهد شد تا دانشجویان از نزدیک با فعالیت در این شرکت مهندسی آشنا شوند.

وی با اشاره به برگزاری چهار کارگاه آموزشی - تخصصی کسب وکار  در قالب این جشنواره اظهار کرد: کارگاه طرح بوم کسب و کار، مهارت‌های نرم، از ایده تا کسب و کار با هوش مصنوعی و فن بیان‌، نحوه ارائه طرح برگزار خواهد شد که در طول این چهار کارگاه مشاوران  و منتورها، دانشجویان را همراهی خواهد کرد.

مدیر اشتغال و تجاری‌سازی جهاددانشگاهی کردستان با بیان اینکه در پایان اختتامیه جشنواره «ایده‌های برتر» برگزار می شود، گفت: از بین ایده‌های ارائه شده دانشجویان ۲۰ ‌ایده را انتخاب می‌کنیم و دانشجویان با تشکیل یک تیم یا به صورت فردی، ایده خود را پخته کرده و در اختتامیه جشنواره ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سه ایده برتر دانشجویان در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و حمایت‌هایی از سوی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی کردستان از این ایده‌ها صورت می گیرد.

‌در پایان این رویداد دانشجویی محمدزاهد رحمانی، مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی داده‌نگار ایده‌های و تجربه‌های موفق خود را با دانشجویان به اشتراک گذاشت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.