جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد

سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 10:16
سرمربی موفق تیم ملی والیبال آرژانتین در باشگاهش ماندنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یاستربسکی وگل لهستان قبل از دیدار فینال پلاس لیگا، یک خبر خوش به هواداران خود داد و اعلام کرد به مدت یک فصل دیگر قرارداد مارسلو مندز را تمدید کرده است.

مارسلو مندز که از دو سال پیش هدایت یاستربسکی را بر عهده داشته است، توانسته با این تیم قهرمان لیگ و سوپر کاپ شود و به فینال لیگ قهرمانان راه یابد. مندز این فصل نیز رویایی کار کرده و باشگاهش را به فینال لیگ قهرمانان اروپا و لیگ لهستان رسانده و شانس کسب دو قهرمانی را دارد.

مارسلو مندز پس از پایان این فصل باشگاهی روی ماموریت بعدی خود که حضور آرژانتین در المپیک است تمرکز خواهد کرد، او در دوره قبلی المپیک آرژانتین را به مدال برنز رساند. مارسلو مندز در حال حاضر جز پنج مربی برتر جهان است. البته او باید ابتدا در لیگ ملتهای والیبال کسب سهمیه کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.