کشف محموله آرد قاچاق توسط پلیس کبودرآهنگ

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 06:57
همدان-جانشین انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از کشف محموله آرد قاچاق توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ قاسم ناصری شامگاه یکشنبه در تشریح این خبر گفت: مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان کبودرآهنگ حین گشت زنی در محور اصلی به یک دستگاه خودرو کامیون بنز مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران موفق شدند در بررسی بیشتر از این خودرو تعداد ۳۴۰ کیسه (۴۰ کیلوگرمی) آرد قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی حمل و فروش را کشف کنند.

ناصری ارزش ریالی محموله کشف شده را از قول کارشناسان حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و ادامه گفت: با اجرای این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

جانشین انتظامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در چارچوب قانون به منظور تحقق شعار سال و تأمین امنیت اقتصادی شهروندان، با قانون شکنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.