طراحی قاب عقب و مشخصات احتمالی وان‌پلاس 13 لو رفت

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 19:17
گوشی نسل بعد وان‌پلاس احتمالاُ به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد بود. The post طراحی قاب عقب و مشخصات احتمالی وان‌پلاس 13 لو رفت appeared first on دیجیاتو.

شایعات در مورد وان‌پلاس 13 درحال افزایش است و جدیدترین آن‌ها، به تغییر طراحی و مشخصات ارتقایافته این گوشی اشاره می‌کند.

اگرچه OnePlus 12 در ماه دسامبر 2023 عرضه شد، اما از ماه مارس 2024 (تقریباً سه ماه بعد از عرضه وان‌پلاس 12) شاهد افشای مشخصات جانشین آن بودیم. تقریباً همه این شایعات به طراحی ماژول دوربین ارتقایافته اشاره کرده‌اند و حالا منبعی آگاه به‌نام «fixed focus digital» در شبکه اجتماعی ویبو، رندری از این گوشی را منتشر کرده است.

این تصویر تنها پنل پشتی وان‌پلاس 13 را نشان می‌دهد و به جای ماژول دایره‌ای‌شکلی که در وان پلاس 12 دیده بودیم، به آرایه دوربین مربعی‌شکل برای وان پلاس 13 اشاره می‌کند. از این نظر، وان‌پلاس 13 احتمالاً شبیه به وان‌پلاس 10 خواهد بود.

وان‌پلاس 13

البته منبع آگاه دیگری به‌نام «یوگش برار» در شبکه اجتماعی ایکس می‌گوید که وان پلاس 13 یک ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل در مرکز پنل پشتی خواهد داشت؛ درست مانند گوشی Oppo Find X7. در آینده متوجه خواهیم شد که ادعای fixed focus digital درباره ماژول دوربین درست بوده است یا یوگش برار.

پیش‌تر شایعات حاکی از آن بود که این گوشی شاید دوربین‌های اصلی و تله‌فوتو جدیدی نیز دریافت کند، اگرچه یوگش برار چنین نظری ندارد.

برار باور دارد که وان‌پلاس 13 دارای یک نمایشگر خمیده از چهار طرف خواهد بود تا زیبایی‌شناسی و هندلینگ آن نسبت به نسل قبل، بهبود یابد.

مشخصات سخت‌افزاری وان‌پلاس 13

در نهایت، برار ادعا می کند که این گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود. شایعه شده است که تراشه جدید کوالکام از هسته‌های سفارشی استفاده می‌کند. انتظار می‌رود این پیشرفت باعث افزایش چشمگیر عملکرد این تراشه نسل بعدی شود.

گفته می‌شود که وان پلاس 13 باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی و سرعت شارژ 100 واتی نسل قبل را حفظ می‌کند. همچنین این گوشی احتمالاً دارای صفحه‌نمایش 6.8 اینچی خواهد بود؛ دقیقاً هم‌اندازه وان پلاس 12. علاوه‌براین‌ها، شایعه شده که این گوشی یک اسکنر اثر انگشت قابل اعتمادتر و مطمئن‌تر در قسمت صفحه‌نمایش خواهد داشت.

با توجه به اینکه OnePlus 12 در ماه دسامبر عرضه شد، احتمالاً هنوز فاصله زیادی تا عرضه نسل بعدی آن داریم.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.