لزوم تسریع در روند آواربرداری شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شفت

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 18:25
شفت- استاندار گیلان بر لزوم تسریع در روند آواربرداری در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شفت تاکید کرد و گفت: همه مدیران تا رفع کامل مشکلات مردم در این منطقه پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر جمعه در جلسه کمیته بحران با محوریت بررسی آخرین اقدامات در منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: حدود یک چهارم این روستا آسیب دیده لذا می‌طلبد همه توان استان را به کار بگیریم تا مشکل مردم منطقه رفع شود.

وی با بیان اینکه ما باید مرهم این مردم خسارت دیده باشیم و اقدامات اساسی را برای جلوگیری از تکرار این حادثه انجام دهیم، افزود: از سوی دولت، کمک‌های بلاعوض معیشتی و کالایی نیز برای خسارت دیدگان در نظر گرفته شده که باید این روند استمرار داشته باشد.

استاندار گیلان بر لزوم تسریع در روند آواربرداری شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) شفت تاکید کرد و ادامه داد: همه دستگاه‌ها پای کار باشند و هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند تا باری از دوش مردم این روستا برداشته شود.

عباسی با اشاره به اینکه تعدادی از ساکنان این روستا از بیمه برخوردار بودند، اضافه کرد: بیمه کردن ملک باید به مانند یک فرهنگ در جامعه جا بیفتند چرا که حادثه هیچ گاه خبر نکرده و با بیمه بخشی از خسارت‌ها جبران خواهد شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه همه مدیران تا رفع کامل مشکلات مردم در این منطقه پای کار باشند، تصریح کرد: دولت سیزدهم برای جبران خسارات در امامزاده ابراهیم (ع) اهتمام ویژه دارد و تا رفع این مشکلات کنار مردم این منطقه آسیب دیده است.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی و بازسازی مجدد روستای امامزاده ابراهیم افزود: حضور مسؤولان در امامزاده ابراهیم شفت واقعی و مدیریتی بوده نه نمایشی و لذا بازسازی مجدد این روستا نیازمند استمرار تلاش مسؤولان و همراهی مردم منطقه است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.