قوی‌تربن بخش والیبال ایران: در استاندارد جهانی

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 15:54
در فاصله چند روز مانده به آغاز لیگ ملت‌های والیبال فعالیت رسانه ای فدراسیون با کیفیت بالا ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز دیگر رقابت‌های حساس لیگ ملت‌های والیبال آغاز خواهد شد. این مسابقات نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت بیشتری برای والیبال ایران برخوردار است چرا که این آخرین شانس ما برای صعود به المپیک پاریس محسوب می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران اوایل هفته آینده به برزیل سفر خواهد کرد تا عملیات دشوار و شاید غیر ممکن خود را برای صعود به المپیک آغاز کند. اما به جز تیم ملی که کار بسیار دشواری در این تورنمنت پیش رو خواهد داشت بخش رسانه‌ای فدراسیون والیبال نیز همچون سال‌های گذشته بار سنگینی را به دوش خواهد کشید.

نکته جالب اینکه بخش رسانه‌ای فدراسیون والیبال ایران از چند روز قبل کار خود را به شکل جدی برای لیگ ملت‌ها آغاز کرده و در همین راستا در بخش عکس، ویدئو و پوشش خبری فعالیت زیادی داشته که مورد توجه سایر رسانه ها نیز قرار گرفته است.  این بخش از فدراسیون والیبال در سال‌های اخیر انتظارات را بالا برده و با توجه به این توقعات قطعاً امسال نیز کار آنها سخت و دشوار خواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.