روزی که نابغه فوتبال جهان، اولین گلش را به ثمر رساند

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 16:50
در تاریخ میلادی امروز یکم ماه مه است که یک روز ویژه برای لیونل مسی به حساب می آید چرا که دقیقا همان روزی است که لیونل مسی موفق شد اولین گل خود را در تیم اصلی بارسلونا به ثمر برساند.

برترین‌ها: اولین حضور مسی در تیم اصلی بارسلونا به فصل ۲۰۰۴/۰۵ بر می گردد. لیونل مسی در آن فصل بالاخره توانست از آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا ارتقا پیدا کند و راهی تیم اصلی شود. مسی اولین گل خود را در آن فصل برای بارسلونا در هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا به ثمر رساند. بارسلونا در آن هفته به مصاف آلباسته رفته بود و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. ساموئل اتوئو در آن بازی گل اول بارسلونا را به ثمر رساند و لیونل مسی در دقیقه ۸۸ بود که توانست گل دوم بارسا را به ثمر برساند و آن گل اولین گل لئو مسی در بارسا بود.

جالب تر این جا است که لیونل مسی این گل را روی پاس رونالدینیو به ثمر رساند. در آن زمان رونالدینیو یکی از بهترین بازیکنان جهان بود و لئو مسی موفق شد اولین گل خود در بارسا را روی پاس رونالدینیو به ثمر برساند و سال ها بعد خودش تبدیل به اسطوره بارسلونا شود.

روزی که نابغه فوتبال جهان، اولین گلش را به ثمر رساند

 

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.