بی هدفی رژیم صهیونیستی در شمال غزه

صدا و سیما جمعه 17 آذر 1402 - 20:12
روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم :گلوله باران‌هایی که در جنوب لبنان توسط ارتش رژیم صهیونیستی توپخانه و همچنین پهپاد‌های مسلح و جنگنده‌هایش انجام می‌شود، بی‌هدف و پراکنده است.

 

بی هدفی رژیم صهیونیسی در شمال غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،خبر ۱۴- ارتباط زنده از مرز لبنان با فلسطین اشغالی آقای حسن عظیم‌زاده خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به گفتگو پرداخت.
سوال: منظور رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نبود برنامه مشخص در جبهه نبرد شمال فلسطین اشغالی چیست و همچنین از آخرین تحولات منطقه هم توضیح بفرمایید؟
عظیم‌زاده: از صبح امروز توپخانه رژیم صهیونیستی مناطق اطراف ناقوره و بیلیدا را هدف قرار داد. ساعتی قبل بود در این محلی که من هستیم یعنی اطراف کفرشوبا و راشایا فخار را توپخانه رژیم صهیونیستی هدف قرار داد و بعد از آن هم ساعتی قبل پیش از آن هم ساعتی قبل اطراف حولا و مرکبا را توپخانه این رژیم هدف قرار داد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق مختلف الجلیل از جمله الجلیل اسبع و الجلیل اعلی خبر دادند و همچنین از نفوذ چند پهپاد در شمال آسمان اراضی اشغالی خبر دادند. 
روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم در مطلبی عنوان کرده بود که ارتش رژیم صهیونیستی هیچ هدف واقعی و هدف اعلام شده‌ای را در جبهه نبرد شمال اراضی اشغالی ندارد و منظورش این بود که تلویحاً گلوله باران‌هایی که در جنوب لبنان توسط ارتش رژیم صهیونیستی توپخانه و همچنین پهپاد‌های مسلح و جنگنده‌هایش انجام می‌شود، بی‌هدف و پراکنده است.
چیزی که مشاهدات میدانی ما اینجا در جنوب لبنان و در نزدیکی مرز با فلسطین اشغالی نشان می‌دهد دقیقاً همین مطلب است، شدت این عملیات‌ها شاید در این دو سه روز شدتش افزایش پیدا کرده از بمب‌های سنگین‌تری استفاده کردند، اما کماکان بی‌هدف و پراکنده در مقابل حزب‌الله این پایگاه‌هایی را که مشاهده می‌کنید، پایگاه رویسات العلم، سماغه و رمسار را که در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفرشوبا قرار داده در ۶۰ روز گذشته بیش از ۱۵ بار به صورت دقیق و با شدت بالا هدف قرار داده، باعث شده که این پایگاه‌ها از نظامیان صهیونیست تخلیه شود فقط برای گشت‌زنی در این پایگاه‌ها حضور پیدا کنند که باز هم زمانی که حضور پیدا می‌کنند حزب‌الله عملیات‌های خودش را کوبنده علیه آن‌ها انجام می‌دهد، مطلب دیگری که کاملاً واضح است این است که نظامیان صهیونیست در عملیات‌هایشان حتی سعی می‌کنند به شهروندان لبنانی آسیب نرسد، دلیل‌اش این است که معادله بازدارندگی حزب‌الله در ازای این که شهروندی از لبنانی‌ها به شهادت برسد علیه شهرک‌نشینان صهیونیست حتماً عملیات انجام خواهد داد به خاطر همین آن‌ها سعی می‌کنند اجتناب کنند.
در روز‌های اخیر هم شاهد بودیم که شهرداران شهرک‌های نظامی و صهیونیست نشین مارگالیوت و کریات شمونه مصاحبه‌هایی کردند با شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی و اعلام کردند که این شهرک‌ها کاملاً تخلیه شده و تا زمانی که حزب‌الله در مرز‌ها وجود داشته باشد آن‌ها برنخواهند گشت.
وحشت صهیونیست از این است که اگر عملیاتی علیه شهروندان لبنانی انجام دهند حزب‌الله این بار شهرک‌هایی که فاصله آن‌ها بیشتر از ۱۰ کیلومتر با مرز لبنان است در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها هدف قرار دهد به خاطر همین اجتناب می‌کنند. از بمب‌های سنگین استفاده می‌به فرار کنند تا افکار عمومی را در داخل اراضی اشغالی به ویژه در شمال اراضی اشغالی آن ۳۰۰ هزار نفری را که از شمال اراضی اشغالی به عمق اشغالی رفتند، آن‌ها را آرام کنند، اما چیزی که ما اینجا می‌بینیم حضور شهروندان لبنانی در شهر‌های مرزی کفرکلا، عدیسه، کفرشوبا، مرجعیون و خیام است و مردم مقاوم لبنان همچنان در این شهر‌ها با وجود حملات نظامیان صهیونیست حضور دارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.