مصدومیت ستاره رم: کار ده‌روسی سخت شد (عکس)

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 23:19
لئوناردو اسپیناتزولا، ستاره رم، در نیمه اول بازی با بایر لورکوزن، به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، بایر لورکوزن و رم در ورزشگاه بای آرنا مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند. دیدار رفت دو تیم در استادیوم المپیکو با برتری ۲-۰ تیم آلمانی به پایان رسید و تیم دنیله ده‌روسی در دیدار امشب به دنبال کامبک است.

بازیکنان رم بازی را بهتر آغاز کردند و در چند دقیقه ابتدایی بازی صاحب توپ و میدان بودند اما رفته رفته لورکوزن بر بازی چیره شد و بارها دروازه رم را تهدید کرد.

در اواسط نیمه اول رم یکی از ستاره‌هایش را هم به دلیل مصدومیت از دست داد تا کار آنها برای بازگشت به بازی سخت‌تر از قبل شود.

در دقیقه ۱۸ اسپیناتزولا احساس ناراحتی کرد و در نزدیکی میانه میدان به زمین افتاد. این در حالی بود که بازیکنان لورکوزن بدون توجه به زمین افتادن او بازی را ادامه دادند. پس از متوقف شدن بازی وضعیت ستاره رم بررسی و مشخص شد که تو توان ادامه دادن به بازی را ندارد. درنهایت او دقیقه ۲۲ از زمین خارج شد و جایش را به نیکولا زالفسکی داد.

2020098

نکته قابل توجه این است که اسپیناتزولا در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ هم در اواخر بازی مقابل بلژیک به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی از بازی خارج شد و حالا دوباره در آستانه یورو ۲۰۲۴ ممکن است به علت آسیب‌دیدگی شانس حضور در این مسابقات را از دست بدهد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.