الهلال برای قهرمانی یک مساوی می‌خواهد

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 16:01
الهلال با پیروزی 2-1 مقابل الاهلی در آستانه قهرمانی لیگ روشن عربستان قرار گرفت.

به گزارش ورزش سه، الهلال در دیدار معوقه هفته بیست و هشتم لیگ عربستان به مصاف الاهلی رفت و با نتیحه 2-1 حریف خود را شکست داد تا در فاصله چهار هفته تا پایان مسابقات لیگ روشن عربستان، تنها یک امتیاز با عنوان قهرمانی فاصله داشت.

در دقیقه 13 این مسابقه، الاهلی در آستانه گلزنی قرار داشت و ماکسمین یک پاس عالی به ریاض محرز داد و او به سمت دروازه حریف شوت زد اما توپ از عبور یاسین بونو به تیرک دروازه آبی‌ها برخورد کرد. پس از آن هم الهلال روی حرکت انفرادی میشل یک موقعیت به دست آورد اما توپ او به راحتی در اختیار مندی قرار گرفت.

در ادامه حملات دو تیم راهی به دروازه نداشت نداشت تا در دقیقه 30 فراس البریکان موفق شد گل اول را برای میزبان به ثمر برساند. پس از آن الاهلی در آستانه تثبیت برتری خود با گل دوم بود اما یاسین بونو مراکشی موفق شد از تور دروازه خود محافظت کند تا نیمه اول با یک گل به سود میزبان به پایان برسد.

2019334

در نیمه دوم هم الاهلی چندین بار به سمت دروازه الهلال هجوم برد تا با گل دوم پیروزی خود را تضمین کند اما در این امر ناکام بود تا در نهایت در دقیقه 52 میتروویچ پس از یک حمله عالی که روی حرکت مالکوم ترتیب داده شده بود، نتیجه را به تساوی بکشاند.

در شرایطی که بازی تا دقیقه 89 با تساوی 1-1 دنبال می‌شد، مالکوم، بازیکن برزیلی الهلال، با زدن گل دوم باعث شد تا بازی به نفع تیم میهمان که در حضور 49816 هزار تماشاگر حریف بازی می‌کرد، به پایان برسد.

الهلال با این پیروزی امتیاز خود را به 86 رساند و فاصله خود با النصر رده دومی را که در حال حاضر 74 امتیازی است، به 12 امتیاز افزایش داد. در مقابل الهلال هم پس از این شکست با 55 امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.