طوفان و بارش رگباری باران ۶۰ ماموریت را برای آتش‌نشانان مشهدی رقم زد 

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 11:02
مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد، حوادث مربوط به طوفان و بارندگی شب گذشته را ۶۰ مورد اعلام کرد.

وحید باخدا عنوان کرد: در پی بارندگی و طوفان شب گذشته در مشهد، ۳۲ حادثه سقوط درخت و ۱۲ مورد سقوط اجسام معلق از ساختمان به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی آتش نشانی مشهد، وی افزود: وقوع طوفان در برخی مناطق منجر به قطع برق شد و در پی آن ۱۶ مورد حادثه محبوسی آسانسور نیز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد به شهروندان تاکید کرد: در زمان وقوع طوفان حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید، اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید و تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.