جدالی میان بهترین های اروپا/ گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 22:33
دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ورزش سه، امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران، ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان حساس‌ترین مسابقه در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان بایرن مونیخ و رئال مادرید است.

یک تیم برای پانزدهمین ستاره می‌جنگد و اوضاع بسیار خوبی دارد و یک تیم برای حیثیت از دست رفته؛ هم برای انتقام و هم اینکه بایرنی‌ها بگویند هنوز چیزی در چنته دارند.

در 3 دفعه اخیری که بایرن مقابل رئال قرار گرفته، بازنده مطلق بوده است. حتی در جهنم آلیانس آرنا که هر تیمی زانو می‌زد، رئال برنده سربلند بوده. کهکشانی‌ها در 3 دفعه قبلی که در مونیخ حاضر شدند نتیجه فوق‌العاده 8 بر 2 را به ثبت رسانده‌اند.

رئال مادرید بسیار شرایط خوبی دارد. از یک طرف قهرمان احتمالی لالیگاست و از طرف دیگر هیچ مصدومی ندارد و تنها کارواخال به دلیل محرومیت در ترکیب نیست.

از آن طرف بایرن مونیخ که فصلی ناامیدکننده را سپری کرده، پس از 11 سال قهرمانی را به لورکوزن تقدیم کرد و اکنون در تلاش است که حداقل رتبه دوم را در بوندس لیگا از دست ندهد. 

البته اتفاق امیدوار کننده برای بایرنی‌ها بازگشت لایمر، سانه، اوپامکانو، گنابری و موسیالا است و این تیم از بازیکنان مهم خود تنها دلیخت و کومان را در اختیار ندارد.

هری کین مهره حیاتی بایرن مونیخ محسوب می‌شود. فردی که 7 گل زده، 3 پاس گل داده و در لیگ قهرمانان اروپا جز بهترین بازیکنان است.

از آن طرف رودریگو برای رئال مادرید مهره مهمی محسوب می‌شود. او 5 گل زده و 2 پاس گل داده. البته بلینگام و وینیسیوس نیز عناصر مهم آنچلوتی در خط حمله نیز هستند.


بایرن مونیخترکیب بایرن مونیخ:
مانوئل نویر، یاشوا کیمیش، اریک دایر، کیم مین جائه، ناصر مزراوی، کنراد ‏لایمر، لئون گورتزکا، لروی سانه، جمال موسیالا، توماس مولر و هری کین

رئال مادریدترکیب رئال مادرید:
آندری لونین، لوکاس واسکز، ناچو، آنتونیو رودیگر، فرلاند مندی، ‏تونی کروس، اورلین شوامنی، فده والورده، جود بلینگام، وینیسیوس و رودریگو

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.