اشتباه عجیب ویسی درباره جریمه ۲ میلیارد تومانی!

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 15:00
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به جریمه سنگین سازمان لیگ واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا عبدالله ویسی، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: لیگ برتر روزهای حساسی را طی می‌کنند و  نباختن مهم است.  با این شعار یعنی در وهله اول تا سوم برای برد بازی می‌کنیم و بعد هم برای تک امتیاز تا به آینده امیدوار باشیم.

او افزود: تمرکز خوبی داریم. تراکتور نیز همیشه تراکتور است. از هواداران انتظار حمایت داریم،  حتی اگر هم منِ مربی یا بازیکنان اشتباه کردیم، باید حمایت صورت بگیرد.  باید تلاش کنیم دو تیم خوزستانی در لیگ بمانند.

ویسی درباره فراخوانده شدن به کمیته انضباطی و جریمه ۲ میلیارد تومانی از سوی سازمان لیگ در شرایطی که این جریمه مالی را به اشتباه به ریال خوانده بود، گفت: من حرفی زدم که به برخی دوستان خودم برخورد و کمیته انضباطی من را دویست میلیون تومان جریمه کرد. مگر چه گفتم؟ خب رصد نکنید اما هنوز کمیته انضباطی نرفتم حکم می‌دهند.

ادامه دارد....

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.