پیشنهاد سرمربیگری به ستاره کشتی آمریکا / احتمال خداحافظی و پایان نبردهای بزرگ یزدانی - تیلور

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 12:48
دیوید تیلور که اخیرا از راهیابی به المپیک پاریس بازماند، ممکن است از فعالیت حرفه‌ای در کشتی کناره گیری کرده و وارد عرصه مربیگری شود.

به گزارش "ورزش سه"،، ایالت اوکلاهاما با دیوید تیلور، قهرمان کشتی جهان و دارنده مدال طلای المپیک، برای پذیرش پست سرمربیگری تیم کشتی دانشگاهی این ایالت (COWBOYS) تماس گرفته است.

طبق گفته پت مینیو، تیلور به عنوان کاندیدای اصلی این پست مطرح شده و هدف این است او به جای کلمن اسکات در حال حاضر سرمربی موقت است، شروع به کار کند. نامزدهای دیگری نیز بودند و حالا تیلور آخرین نامزدی است که در ایالت اوکلاهاما مورد بحث قرار گرفته است.

2018418

در خبری که آمده قید شده: «اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد سرمربیگری کابوی‌ها با هم در تماس بودند. به همین منظور ملاقات هایی نیز با او صورت گرفته است.»

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه انتظار می‌رود دیداری بین دو طرف این هفته برگزار شود، گزارش‌های بعدی نشان دادند که که فرماندار ایالت اوکلاهاما صبح جمعه برای گفتگوی حضوری با قهرمان ملی و دارنده مدال طلای المپیک در کالج ایالتی حضور داشت

در 12 ساعت گذشته، جزئیات گفتگوهای جاری بین ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور مشخص تر شده است.

اولین بار توسط پت مینیو بعد از ظهر جمعه گزارش شد که دیوید تیلور قرار بود روز شنبه به استیل واتر پرواز کند تا با ماقامات ایالت اوکلاهاما ملاقات کند تا در مورد سمت مربیگری تیم دانشگاهی که دو هفته پیش با بازنشستگی جان اسمیت افتتاح شد، گفت‌وگو کند.

2013348

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور یک استخدام خارج از چارچوب خواهد بود. با این حال، او که در تمام دوران حرفه‌ای خود در کنار کائل ساندرسون بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد. در صورت قبول مربیگری از سوی تیلور دیگر شاهد کشتی های به یادماندنی او و حسن یزدانی نخواهیم بود و ستاره کشتی ما فرصت انتقام گیری از او را از دست خواهد داد.

تیلور در المپیک 2021 توکیو در وزن 86 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی 2021 را کسب کرده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.