در جواب به جذب کریم بنزما؛/ پیشنهاد 2750 میلیاردی الاهلی به ریاض محرز!

شنبه 20 خرداد 1402 - 05:12
باشگاه الاهلی پیشنهاد 50 میلیون یورویی خود را به باشگاه منچسترسیتی ارائه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی جده عربستان آمادگی خود را برای ارائه پیشنهادی بزرگ برای متقاعد کردن ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی برای پیوستن به جمع او از فصل جدید اعلام کرده است.

پس از پیوستن کریم بنزما، ستاره رئال مادرید به الاتحاد جده، این باشگاه در آستانه تکمیل قرارداد خود با انگولو کانته، ستاره چلسی و تیم ملی فرانسه است.

و به نقل از ESPN، الاهلی می‌خواهد محرز را به خدمت بگیرد. این وبسایت اعلام کرد که هیئت باشگاه عربستانی به سرپرستی ولید معاذ، رئیس باشگاه، این هفته به انگلیس سفر کردند تا در مورد امکان معامله با چندین بازیکن از جمله محرز صحبت کنند.

1855388

دو فصل از قرارداد فعلی ریاض محرز با سیتی باقی مانده است و این در حالی است که او نسبت به دقایق کمتر بازی در تیم پپ گواردیولا احساس ناامیدی کرده است.

این وبسایت اشاره کرد که الاهلی امیدوار است با یک پیشنهاد بزرگ با متقاعد کردن محرز برای انتقال به لیگ عربستان، کودتا کند، زیرا این باشگاه علاوه بر پاداش در هر فصل، 50 میلیون یورو دستمزد و یک ثرارداد دو ساله ارائه می دهد که امکان تمدید در فصل سوم را هم دارد.

به نظر می‌رسد بزرگترین مانع این قرارداد باشگاه منچسترسیتی باشد و امیدواری الاهلی، علاقه محرز به جدایی به مقصد لیگ عربستان؛ آیا فردا آخرین بازی ستاره الجزایری برای سیتیزن‌ها خواهد بود؟

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.