وعده صادق نابودی اسرائیل را سرعت بخشید

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 15:30
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق روند نابودی رژیم غاصب و کودکش اسرائیل را سرعت بخشید.

وعده صادق نابودی اسرائیل را سرعت بخشید
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه در حاشیه آیین اهدای نشان فداکاری به پنج خانواده شهید و ۲ جانباز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد در گفتگو با خبرنگاران افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق روند نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کرد و جهان بزودی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه دنیا و منطقه به قبل و بعد از این ۲ عملیات تقسیم می‌شود، بیان کرد: همانطور که طوفان الاقصی و مقاومت غزه دنیا را به سمت جدید هدایت کرد، عملیات وعده صادق نیز باعث ایجاد یک حرکت جدید راهبردی در دنیا شد.

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش برای انجام ماموریت خود که در چهارچوب قانون تعیین شده فعال است و با رصد تهدید‌ها و آینده‌پژوهی همواره خود را برای تهدید‌های آینده آماده می‌کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس جذب نیروی انسانی، ساخت تجهیزات، آموزشها، انتخاب واکنش و راهبرد و آنچه باید در هم افزایی با سایر نیرو‌ها انجام شود به طور مستمر در حال انجام است، تا اگر روزی نیاز شد ماموریت خود را به بهترین صورت ایفا کند.

آیین اهدای نشان فداکاری به پنج خانواده شهید و ۲ جانباز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق و سردار محمد اشعری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه در مشهد برگزار شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.