ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 17:14
یزد- رییس هیات فوتبال یزد گفت: بر اساس مقررات با ارایه مدارک توسط متقاضیان ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد.

سیدحسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و دانش افزایی به دلیل اهمیت موضوع جزو برنامه‌های مهم و همیشگی این هیأت است، اضافه کرد: بعد از هماهنگی‌های لازم، زمان دقیق برگزاری و مکان و مدرس دوره مربیگری درجه c آسیا اطلاع رسانی می‌شود.

وی از پیگیری کمیته آموزش شهرستان که در انجام مقدمات دوره مجددانه برنامه ریزی و تلاش مضاعف داشتند تشکر و بیان کرد: کلاس داوری درجه سه فوتبال هم در حال ثبت نام از علاقه مندان هستیم و این روند با همکاری بخش‌های مختلف ادامه دارد.

حسینی با تاکید بر اینکه آموزش و دانش افزایی برای جامعه هدف رکن رکین و عامل اصلی موفقیت عالمانه فوتبال است که به جد در کنار سایر امور به آن می‌پردازیم، افزود: همچنین باید از توجه و اهمیت به پیوست رسانه‌ای و فرهنگی در برنامه‌های هیأت فوتبال در کنار سایر امور فنی و همراهی همه بخش‌ها تقدیر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.