اعلام برنامه مرحله دوم انتخابی تیم‌های کاراته رده های سنی ایران

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 14:57
سازمان تیم‌های ملی کاراته برنامه مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی مردان کشورمان را اعلام کرد.

اعلام برنامه مرحله دوم انتخابی تیم‌های کاراته پسران ایران

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله دوم انتخابی تیم‌های ملی کاراته ایران در بخش پسران و مردان روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار خواهد شد.

 
 
رقابت‌های انتخابی تیم‌های پسران به‌شرح زیر برگزار خواهد شد. 
روز اول: رده سنی نوجوانان و زیر ۲۱ سال (امید)
 
روز دوم: رده سنی جوانان و بزرگسالان
 
شروع مسابقات در هر دو روز از ساعت ۱۰ صبح و ‎وزن‌کشی در دو نوبت شامل روز قبل از مسابقات از ساعت ۱۸-۱۳ و روز مسابقه از ساعت ۱۱-۸ خواهد بود.
 
‎ارفاق وزن در رده‌های جوانان و نوجوان نیم کیلو و در رده سنی امید و بزرگسالان در اوزان زیر شصت و هفت، یک و نیم کیلو
و در اوزان بالای شصت و هفت، دو کیلو خواهد بود.
 
شایان ذکر است رقابت‌های روز اول هر دو رده امید و نوجوانان همزمان در تاتامی‌های مجزا آغاز و در روز دوم ابتدا رده سنی جوانان و پس از آن از ساعت ۱۳:۳۰ به بعد رده بزرگسالان برگزار خواهد شد.
 
همچنین وزن‌کشی رده‌ی امید درصورت شرکت در انتخابی بزرگسالان همان وزن‌کشی امید محسوب خواهد شد.
 
در پایان این مرحله از رقابت‌های انتخابی، نفرات منتخب به همراه مدال‌آوران قهرمانی کشور به جز رده سنی بزرگسالان، پس از روز انتخابی در اردو‌های تمرینی (نوجوانان از صبح روز سه شنبه به میزبانی تبریز، جوانان از عصر روز سه شنبه به میزبانی اسلامشهر تهران به مدت پنج روز آغاز خواهد شد.)
 
همچنین رده سنی زیر ۲۱ سال به میزبانی قائمشهر مازندران از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت به مدت پنج روز برگزار خواهد شد. اردو‌های رده سنی بزرگسالان نیز پس از انتخابی مرحله سوم ۲ خرداد پیگیری می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.