تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 10:22
مردم فرانسه خواهان محروم کردن کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ در پاریس شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صد‌ها تن از مردم معترض در حمایت از فلسطینی‌ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در مقابل مقر کمیته برگزاری بازی‌های المپیک در دهکده سن دونی در حومه پاریس گرد هم آمدند و خواهان محرومیت یا حداقل اعمال محدودیت برای کاروان رژیم صهیونیستی برای این بازی‌ها شدند.


معترضان با اشاره به محرومیت ورزشکاران روسی از حضور در این بازی‌ها با پرچم کشورشان به علت درگیری روسیه با اوکراین، خواهان رفتار مشابهی در این باره با رژیم اسرائیل شدند.

نیکولا شهشهانی یکی از اعضای گروه حقوق بشری یورو پالستاین در این باره گفت: برای گرفتن چنین تصمیمی قطعا بیش از ۴ روز وقت لازم نیست. آن‌ها به جای مجازات برای استقبال از کاروان اسرائیل آماده می‌شوند!

این تظاهرات با حضور بیش از ۳۰۰ تن برگزار شد و در تظاهرات با خود عکس‌های شهدای غزه را به همراه داشتند.

اسرائیل تا کنون بیش از ۳۴۰۰۰ تن از مردم فلسطینی را در حمله به نوار غزه به شهادت رسانده است که اکثریت قابل توجی از این تعداد زنان و کودکان هستند.

این در حالیست که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با بستن چشم خود به روی این جنایات، اسرائیل را قربانی تروریسم خوانده است! این تظاهرات دو روز پس از تجمع اعتراضی دانشجویان فرانسوی در حمایت از غزه صورت گرفت. پلیس فرانسه دوشنبه بیش از ۵۰ تن از دانشجویان دانشگاه سوربن را بازداشت کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.