تعامل مناسب میراث‌فرهنگی با بازاریان جهت بازسازی و حفاظت از بازار اردبیل

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 13:02
رئیس انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل گفت: میراث‌فرهنگی استان طی سال‌های اخیر با تعامل مناسب بین بازاریان و اداره کل توانسته است از این بافت به خوبی حفاظت کرده و گام‌های مهمی را در راستای بازسازی و احیای آن بردارد. 

سهراب محمودی، دهم اردیبهشت در مراسم تقدیر انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل از مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی استان طی سال‌های اخیر با تعامل مناسب بین بازاریان و اداره کل توانسته است از این بافت به خوبی حفاظت کرده و گام‌های مهمی را در راستای بازسازی و احیای آن بردارد. 

رئیس انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل در این جلسه گفت: بافت تاریخی و میراث‌فرهنگی شهر اردبیل از اهمیت ویژه‌ای برای مردم و بازاریان برخوردار است و اداره کل میراث‌فرهنگی استان با مدیریت مناسب این مجموعه در راستای ساماندهی، مرمت و بازسازی بازار تاریخی اردبیل اقدامات قابل توجهی را انجام داده که شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل حمایت همه جانبه خود را از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اعلام می‌کند و ما آماده هرگونه همکاری در راستای حفاظت از محوطه‌های تاریخی و رونق گردشگری استان هستیم. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.