مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت

سه شنبه 28 فروردین 1403 - 16:26
پیرو تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط با حضور مستقیم و بی‌واسطه مسوولان بین مردم، ۱۳ نشست مسوولان قضایی استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی رستگاری معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص ارتباطات و ملاقات‌های مردمی، از همکاری با اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه و برگزاری ۱۳ نشست مسؤولان قضائی استان تهران در آن مرکز خبر داد.

مسؤولان، سرپرستان و معاونین قضائی مجتمع‌های قضائی محاکم کیفری و حقوقی تهران طبق برنامه قرار است از مورخ اول اردیبهشت تا پایان ماه، مجموعاً در ۱۳ جلسه پاسخگوی سوالات قضائی مراجعه کنندگان باشند و با ارائه راهکار، مشورت و در صورت صلاحدید صدور دستورات، ضمن ملاقات بی واسطه با مردم استان تهران درجهت کاهش اطاله دادرسی و حل مسائل قضائی گام بردارند.

شهروندان استان تهران می‌توانند برای ثبت درخواست ملاقات با رئیس کل و معاونین قضائی دادگستری استان تهران به درگاه سامانه ارتباطات مردمی قوه قضائیه به نشانی www.same.eadl.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.