۲۱ عملیات جستجو برای یافتن جسد کودک غرق شده در خرسان انجام شد

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 14:58
یاسوج- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای یافتن جسد «سبحان هنرمند» کودک غرق شده در رودخانه خرسان ۲۱ عملیات جستجو انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فلاحی‌دوست ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کودک پنج ساله اهل روستای «نارمه» از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری، دوم اردیبهشت ماه، ۱۵ روز قبل در رودخانه خرسان غرق شد.

وی بیان داشت: از زمان اعلام غرق شدن این کودک در رودخانه خرسان به مدت هشت روز عملیات اکتشاف با مشارکت هشت تیم متشکل از امدادگران کوهستان، نجات گران محیط‌های آبی و سگ‌های جستجوگر از سوی نیروهای هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت پشتیبان انجام شد، اما جسد او هنوز پیدا نشده است.

فلاحی دوست تصریح کرد: عملیات پایش رودخانه خرسان برای یافتن سبحان همچنان ادامه دارد و یک قایق امداد و نجات، تیم غواصی استان و هفت دستگاه ماشین آلات هلال احمر در اختیار امدادگران برای کشف جسد غرق شده در رودخانه خرسان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.