معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 16:15
مراسم گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی در یاسوج برگزار شد.

سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: فرزندان این استان مستعدترین افراد برای نقش آفرینی هستند و در این راستا در چینش نیروهای استان از نیروهای بومی استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه جایگاه معلم ارزشمند و گران‌بها است و نیاز به پوستر و تمجید ندارد، افزود: امروز در همه عرصه‌ها نقش و اثر معلم دیده می‌شود. همه پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های علمی، نظامی و پزشکی و... همه مدیون تلاش‌ها و زحمات معلمان است.

احمدزاده با بیان اینکه باید درکنار نقد از تخریب مدیران استان پرهیز شود، اظهار کرد: تاب تحمل انتقادات را داریم اما از همه بخصوص رسانه‌های استان انتظار داریم که مدیران استانی را تخریب نکنند.

معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

وی تاکید کرد: فرزندان این استان با حضور در جایگاه‌های مختلف تجربه کسب می‌کنند و وقتی از این مسئولیت کنار می‌روند باید آنها در رده‌های بالاتر کشوری ترقی پیدا کنند اگر در زمان مدیریت آن‌ها تخریب شوند موانع برای ترقی در سطح کشور رخ خواهد داد در این راستا معلمان در تربیت فرزندانی که بتوانند آینده استان را اداره کنند و در رده وزیر و مسئول باشند نقش مهمی دارند، گاهی برخی تخریب‌ءها سبب شده است همه تلاش‌ها برای ترقی فرزندان استان بی‌نتیجه بماند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فرزندان این استان مستعدترین افراد برای نقش آفرینی هستند و در این راستا در چینش نیروهای استان از نیروهای بومی استفاده کردیم.

معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

محمد جمالی آرند، سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضمن گرامیداشت ۱۰۳ شهید معلم استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از همه معلمانی که در راه تعلیم و تربیت تلاش کردند، هم اکنون در خاک خفته اند تجلیل می کنم.

وی افزود: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به آموزش و پرورش توجه شد و طرح رتبه بندی اجرا شد.

جمالی آرند اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ کلاس درس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ساخته و به فضاهای آموزشی استان اضافه شده است.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیس از ۳۰۰۰ نفر در این دولت به استخدام آموزش و پرورش استان در آمدند و ۵۸۰ نفر دیگر نیز طی امسال استخدام خواهند شد.

معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

همچنین ستار هدایت خواه، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش باید قدر معلم و جایگاه او را بداند، گفت: اگر موضوعی بخواهد شأن معلم را خدشه دار کند، این نهاد باید از مقام معلم دفاع کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه معلمی با سایر مشاغل متفاوت است، افزود: امروز معلمان نقش مضاعفی دارند و نسلی که تربیت می‌شوند باید سربازانی در رکاب امام عصر(عج) باشند و بتوانند کام تشنه دانشجویان غرب که تشنه حقیقت و مفاهیم انقلاب اسلامی هستند، تربیت کنند.

در پایان این مراسم از یک معلم نمونه کشوری و ۹ معلم نمونه استانی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند
معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.