اوسمار: در چهار بازی حساس پیش‌رو باید به نتایج خوبی برسیم

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 14:57
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به حساسیت بازی‌های باقی لیگ برتر، گفت: چهار دیدار حساس پیش‌رو داریم که باید در آنها به نتایج خوبی برسیم.

اوسمار: در چهار بازی حساس پیش‌رو باید به نتایج خوبی برسیم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و پرسپولیس تهران از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (شنبه) ساعت ۱۸:۲۰ در ورزشگاه پاس قوامین به قضاوت حسن اکرمی برگزار خواهد شد. پرسپولیس با ۵۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و هودار نیز با ۲۹ امتیاز یازدهم است.

بر این اساس، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، امروز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار، اظهار داشت: سه مسابقه سخت و نفس‌گیر را پشت سر گذاشتیم که حساس و دشوار بود. در حال رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ هستیم و تمام بازی‌ها برای ما در این چهار هفته مهم و حساس هستند. فردا با تیم هوادار بازی داریم که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و در هفت دیدار آخر خود بدون شکست بوده است.

سرمربی پرسپولیس درخصوص کارت‌های قرمز پرتکرار بازیکنان خود، گفت: در جریان بازی و بر سر مالکیت توپ درگیری ایجاد می‌شود و نمی‌شود جلوی این درگیری را گرفت، اما اخراج بازیکن به تیم فشار خواهد آورد. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با تمرکز کار کنند تا هم جنگندگی داشته باشند و اینکه خودشان را کنترل کنند.

وی در خصوص درگیری رسانه‌ای تیمش با سایر تیم‌های مدعی، گفت: برخی از مسائل خارج از قدرت سرمربی است و سرپرست تیم و هیات مدیره می‌توانند بیشتر کمک کنند. وظیفه ما تمرکز روی بازی است و باید آن را به بهترین شکل انجام دهیم. باید کار استراتژی، تاکتیکی و تکنیکی را خوب انجام بدهیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

اوسمار در خصوص وابستگی بیش از حد تیمش به اوستون اورونوف ازبکستانی، گفت: همه با هم کمک می‌کنیم که تیم نتیجه بگیرد و یک هدف داریم، اما شاید یک نفر بیشتر دیده شود.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان برای فصل بعد نیز، بیان کرد: تمام تمرکز ما بر روی چهار بازی پیش‌رو است تا بهترین نتایج را کسب کنیم. با مسئولان باشگاه صحبت‌هایی شده و بقیه کار‌ها دست آنها است.

وی افزود: پرسپولیس را دوست داشته و اینجا احساس خوبی دارم. رابطه من با مسئولان باشگاه نیز خوب است و نتایج مناسبی نیز به دست آمده، دوست دارم بمانم. باید با مدیران باشگاه صحبت کنم تا تکلیف سال بعد مشخص شود.

این مربی برزیلی در خصوص جذاب نبودن لیگ فوتبال ایران، گفت: بخشی از آن به فرهنگ فوتبال بازخواهد گشت و بخشی نیز مربوط به تاکتیک و تکنیک مربیان است. خیلی به این بستگی دارد که سرمربی بخواهد تیمش را هجومی ببندد یا دفاعی بازی کند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این قانون که اگر بازیکنان خارجی در ۶۰ درصد بازی‌های تیمش حضور نداشته، برای فصل بعد یک سهمیه خارجی آن تیم از بین می‌رود، عنوان کرد: زیاد از این قانون اطلاعاتی ندارم. شاید آن بازیکن خارجی مصدوم شود یا در پازل تاکتیکی مربی نباشد. آیا این حق باشگاه است که با شرایط فوق، سهمیه‌اش کم شود؟ نباید فراموش کنیم که فصل جاری با فصل دیگر فرق دارد و قوانین باید برای تمام تیم‌ها اجرایی شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.