پیش بینی یک هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای در آذربایجان شرقی

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 21:54
رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دور دوم انتخابات در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار خواهد شد، تشریح کرد: یک هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای در سه حوزه انتخابیه، آماده دریافت آرای شهروندان است که از این تعداد، ۵۱۷ شعبه در روستاها و ۸۱۰ شعبه در شهرها مستقر می‌باشند.

تراب محمدی با اعلام این خبر گفت: برای برگزاری دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر آمادگی کامل وجود دارد.

وی افزود: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ساعت هشت صبح روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان گرامی با در دست داشتن مدارک شناسایی نظیر کارت ملی، شناسنامه، گواهی نامه رانندگی، کارت پایان خدمت و پاسپورت می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر از میان ۱۲ نامزد راه یافته به مرحله دوم ۶ نامزد به مجلس راه خواهند یافت.

محمدی بیان کرد: از کل شعبه‌های اخذ رای، ۱۵۳ شعبه به صورت سیار در خدمت شهروندان خواهند بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی افزود: کلیه رأی‌دهندگان مرحله دوم می‌توانند منحصراً در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول انتخابات در آنجا رأی داده‌اند، در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.