کشف ۱۳۲ میلیون لیتر سوخت یارانه ای و ۶۰۰۰ کارت سوخت با استفاده غیرمجاز

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 09:15
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از شناسایی ۶۰۰۰ کارت سوخت با استفاده غیرمجاز خبر داد و گفت: در یک سال اخیر، ۱۳۲ میلیون لیتر سوخت یارانه ای کشف شد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به استفاده غیرمجاز از کارت های سوخت گفت: ما ۶۰۰۰ کارت سوخت شناسایی کردیم که خودروهای آن در سایر استان های کشور بود اما خود کارت ها در استان های جنوبی کشور در حال استفاده بودند که با هماهنگی وزارت نفت، تمام این کارت ها سوخته و باطل می شوند. 

وی با اشاره به تخصیص سوخت ادامه داد: تاکنون ۱۵۶ شرکت مسافربری شناسایی شده‌اند که بارنامه صوری صادر می کردند و از این طریق سوخت یارانه ای دریافت کرده اند. برخی از این شرکت‌ها صد بارنامه سوری و برخی تا ۲۰۰۰ برنامه صوری نیز صادر کرده بودند که با آنها برخورد قضایی انجام می گیرد.

رحیمی افزود: تاکنون ۱۳۲ میلیون لیتر سوخت یارانه ای در یک سال کشف شده است. همچنین در این رابطه ۶ گروه خلافکاری نیز شناسایی و اعتضای آن دستگیر شدند.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.