به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم؛/ نعمتی: می‌خواهیم تا قهرمانی جام حذفی پیش برویم

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 00:02
سیامک نعمتی امیدوار است تراکتور در ادامه مسابقات بتواند به روند خوب خود ادامه بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی پس از پیروزی دو بر صفر تراکتور برابر فولاد اظهار داشت: بعد از چند وقت نیاز داشتیم که سه امتیاز را به دست بیاوریم. امروز هم بچه‌ها بازی خوبی داشتند و ۲۵ دقیقه آخر هم کاملا سوار بازی شدیم و توانستیم روی یک ضدحمله گل دوم را بزنیم و خیال تیم را راحت‌تر کنیم.

او در ادامه گفت: ان‌شاءالله بتوانیم همین روند را در بازی‌های بعد ادامه بدهیم و در لیگ یک رتبه خوب به دست بیاوریم و در جام حذفی هم تا قهرمانی پیش برویم.

نعمتی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و روی اخراج بازیکن حریف تاثیرگذار بود، در این باره عنوان کرد: یک تیم نیاز دارد بازیکنانی که اضافه می‌شوند، کمک کنند. من هم امروز به زمین آمدم و باید به تیم کمک می‌کردم. فرقی نمی‌کند، چه اول بازی باشیم و چه وسط بازی بیاییم، باید به تیم کمک کنیم. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم و تقدیم هواداران عزیز تراکتور کنیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.