رئال هرگز نمی‌میرد ؛ بایرن تسلیم پروفسور کامبک / کارلتو و معجزه ۳دقیقه‌ای تعویض‌ها

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 00:46

رئال مادرید بار دیگر با خلق بازگشتی دراماتیک در اروپا، بازی باخته را با پیروزی عوض کرد و به فینال لیگ قهرمانان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بین رئال مادرید و بایرن مونیخ برگزار شد و میزبان پرافتخار با وجود عقب افتادن از حریف، با دو گل مهاجم تعویضی خود کامبک زد و به فینال ویمبلی صعود کرد.

 

شرح گل‌ها

دقیقه 67 (رئال مادرید 0-1 بایرن مونیخ)؛ آلفونسو دیویس روی پاس بلند هری کین به جناح چپ، به داخل محوطه جریمه رئال نفوذ کرد و پس از یک سر توپ تماشایی رودیگر را جا گذاشت تا با شوت پای غیرتخصصی به زاویه مخالف، لونین را مغلوب کند.

 دقیقه 70 | گل خطای رئال مادرید؛ گل اول رئال مادرید به دلیل خطای ناچو فرناندز روی یوسوا کیمیش پس از بررسی مارسینیاک به کمک VAR مردود اعلام شد.

دقیقه 88 (رئال مادرید 1-1 بایرن مونیخ)؛ پرتاب نویر که ستاره بایرن بود، در میانه میدان نصیب هافبک های رئال شد. با چند پاس، توپ به وینیسیوس رسید و شوت او جلوی پای نویر به زمین خورد تا دفع ناقص کاپیتان، خوسلو را در ریباند به گل تساوی برساند.

دقیقه 2+90 (رئال مادرید 1-1 بایرن مونیخ)؛ امشب نوبت خوسلو بود تا قهرمان مادرید شود. رودیگر جلوکشیده، داخل محوطه جریمه در نقش پاسور ظاهر شد و ارسال زمینی او به دهانه دروازه با ضربه بغل پای خوسلو به گل دوم و پیروزی رئال مادرید بدل شد. این‌گل ابتدا آفساید گرفته شد اما در بازبینی اتاق وار مشخص شد که صحیح بوده و برنابئو منفجر شد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.