استقبال قریب به ۶۰ هزار دانش‌آموز یزدی از طرح ملی نجات آب

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 08:41
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد از حضور ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش آموز سراسر استان، در طرح ملی نجات آب (داناب) خبر داد.

«جواد محجوبی»  در این خصوص با بیان این که طرح ملی نجات آب ویژه دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دوره متوسطه است، گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از  ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش آموز، در ۳۳۹ مدرسه از ۱۴ منطقه استان یزد، در این طرح شرکت کردند.

وی افزود: هفتمین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) از ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سطح مدارس دوره اول متوسطه سراسر استان آغاز به کار کرد.

محجوبی همچنین ابراز کرد: با ابتکار سازمان جهاد دانشگاهی به عنوان مشاور طرح در استان، در هفتمین سال اجرای این طرح برنامه‌های متنوعی شامل برگزاری بازی های تیمی آنلاین با موضوع آب، تهیه و طراحی ویدئو کلیپ‌های آموزشی، برگزاری مسابقات الکترونیکی از محتوای ویدئو کلیپ‌ها، برگزاری مسابقات سه رشته ای و رویداد سما (سپاس مادرانه آب) در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل آب منطقه‌ای در ادامه با بیان این که همه مسابقات، موضوعات و محتواهای آموزشی با موضوع آب است، گفت: در مسابقات سه رشته عکاسی، نقاشی و تئاتر کاغذی، مجموع یک هزار و ۵۵۰ اثر از دانش‌آموزان ۳۳۹ مدرسه به دبیرخانه هفتمین دوره طرح نجات آب استان یزد ارسال شد که از این تعداد، یک هزار و ۳۲۰ اثر  به مراحل پایانی راه یافتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای یزد، محجوبی در پایان نیز اظهار کرد: برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین از طرح ابتکاری استان یزد در این طرح ملی بوده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.