آیین بزرگداشت مقام معلم در شهرستان قدس برگزار شد

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 16:17
آیین بزرگداشت مقام معلم با حضور ۳۵۰ نفر از مدیران مدارس، مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان قدس برگزار شد.

 به گزارش ایسنا، فرشته اکبریان، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در این مراسم اظهار کرد: حدود ۳۵۰ نفر از مدیران مدارس دوره ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و مدارس دولتی و غیر دولتی در این آیین حضور داشتند که ۱۴ نفر از آن ها جزء فرهنگیان برگزیده منطقه و استان بودند.

وی در ادامه افزود: همکاران برگزیده ما از طرف استان و منطقه مورد تقدیر قرار گرفتند و ما نیز به سایر عزیزان به رسم یادبود هدایایی ارزنده اهدا کردیم.

آیین بزرگداشت مقام معلم در شهرستان قدس برگزار شد

اکبریان تصریح کرد: پیوست اصلی همه مراسم ما تجلیل از خانواده معظم شهدا است. در این مراسم نیز ۵ تن از خانواده های این عزیزان که شهیدان فرهنگی ما بودند تجلیل شدند تا با این کار یاد و خاطر شهدا را زنده نگه داریم.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قدس با اشاره به شناسایی پیکر مطهر شهید حجت الله یوسفیه خاطرنشان کرد: دلیل این که هفته معلم امسال متمایز از سایر هفته های معلم شد تفحص پیکر مطهر شهید حجت الله یوسفیه شهید معلمی است که بعد از ۳۹ سال شناسایی شد و مراسم خاکسپاری ایشان در شهرستان ورامین برگزار گردید.

اکبریان در پایان تاکید کرد: محور گفتمان ما این است که عزیزان فرهنگی ما بتوانند شوق آفرینی و تحول آفرینی را در دانش آموزان ایجاد کنند. ما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا به این اهداف مقدس دست پیدا کنیم. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.