رد پای کارداشیان‌ها در دوپینگ پوگبا پیدا شد

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 14:22
به نظر می‌رسد که یکی از افراد نزدیک به کندال جنر دارویی که باعث مثبت شدن تست دوپینگ پل پوگبا شده بود را به او داده است.

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در چند فصل اخیر به صورت مداوم درگیر معضل مصدومیت بود و در تلاش بود که بتواند شرایط بهتری را به دست آورد تا دقایق بیشتری را در زمین برای یوونتوس بازی کند اما شرایط به شکل کاملا متفاوت و غیر منتظره‌ای برای او پیش رفت.

این بازیکن پس از اولین بازی فصل 24-2023 آزمایش دوپینگ داد و ماده ممنوعه‌ای در این آزمایش پیدا شد که باعث افزایش تستسترون در خون او می‌شد و همین باعث شد که او با محرومیت طولانی مدت روبرو شود که عملا باعث می‌شود فوتبالش به پایان برسد.

1996325

این ستاره فرانسوی شکایتی را به دادگاه عالی ورزش ارائه کرده تا بتواند بی‌گناهی‌اش را ثابت کند اما حالا روزنامه دیلی میل ادعایی جالب و جنجالی را مطرح کرده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

گفته می‌شود یکی از مواد مصرفی که باعث مثبت شدن تست پوگبا شده توسط شرکتی آمریکایی تهیه شده و فردی به نام گری برکا که یکی از افراد نزدیک به کندال جنر است، استفاده از این قرص را به او پیشنهاد کرده است تا بتواند سلامتی‌اش را هرچه زودتر به دست آورد. او پیش از این در تصاویری کنار دیوید بکام و کریستیانو رونالدو هم دیده شده بود و حالا نامش بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.