وجود ۱۳۲۷ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در آذربایجان شرقی 

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 11:55
رئیس هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی از وجود ۱۳۲۷ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در آذربایجان شرقی  در سه حوزه‌ی انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، حوزه میانه و حوزه شبستر، خبر داد.

صمد عزیزی روز جمعه در اولین ساعات آغاز رای‌گیری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: در مجموع از این تعداد ۹۷۵ شعبه اخذ رای برای حوزه‌ی انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو و ۱۱۶ شعبه در حوزه‌ی شبستر و ۲۳۶ هم برای حوزه‌ی انتخابیه میانه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: انتخابات در حوزه‌ی انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت تمام الکترونیکی و در حوزه‌های میانه و شبستر بصورت سنتی انجام می‌گیرد، احراز هویت الکترونیکی در هر سه حوزه‌ی انتخابیه به صورتی الکترونیکی است.

عزیزی تاکید کرد: ناظران شورای نگهبان از همان دقایق ابتدایی برای نظارت بر روند انتخابات در شعبه‌های اخذ رای تا پایان زمان انتخابات حضور دارند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اخذ رای در حوزه‌ی انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌گیرد، پس از اتمام مدت زمان قانونی انتخابات نتایج انتخابات در اسرع وقت در این حوزه‌ی انتخابیه اعلام می‌شود.

وی در خصوص کسانی که می‌توانند در این مرحله رأی دهند، گفت: در دور دوم کسانی می‌توانند رأی دهند که در مرحله اول در حوزه انتخابیه تبریز رأی داده‌اند و یا در دوره قبل در هیچ شعبه‌ای رأی ندادند و یا رأی اولی‌هایی که در این بازه زمانی به سن قانونی رسیده‌اند می‌توانند در دور دوم انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.